• SEGMENTY
    • Segment Paliw Płynnych i Chemii
    • Segment Górniczy
    • Segment Hutniczy i Stalowy
    • Segment Energetyczny
    • Segment Rolny i Spożywczy
    • Segment Przewozów Intermodalnych
    • Segment Inwestycji Budowlanych
  • USŁUGI
    • Transport i spedycja produktów
    • Obsługa bocznic kolejowych i terminali
    • Przeładunki, transport i magazynowanie
    • Budowa i serwis infrastruktury kolejowej
    • Recykling, ochrona środowiska i rekultywacja
    • Kruszywa
    • Warsztaty i myjnia cystern
    • Dzierżawa taboru kolejowego
    • Nieruchomości
  • O FIRMIE
    • O CTL Logistics
    • Zarząd CTL Logistics
    • Główni Menedżerowie CTL Logistics
    • Historia CTL Logistics
    • Jubileusz 20 lecia Grupy CTL Logistics
    • Nagrody
    • Certyfikaty
    • Kariera
  • SPÓŁKI
    • CTL Logistics GmbH
    • CTL Północ Sp. z o.o.
    • CTL Maczki-Bór S.A.
    • BielPolLogistics Sp. z o.o.
    • CTL Service Sp. z o.o
    • MB EKO S.A.
  • ESG
    • ESG
    • Projekty ESG
  • AKTUALNOŚCI
  • PRZETARGI
  • REFERENCJE
  • DO POBRANIA
  • KONTAKT
  • Polski
  • English
  • Deutsch
  • Russian
  1. Aktualności

Aktualności

Kontakt

CTL Logistics Sp. z o.o.
Michał Fortuński
Dyrektor Marketingu, Rzecznik Prasowy

tel kom.:
668 278 832
Skontaktuj się
CTL Logistics: połączenia intermodalne nabierają tempa
07.04.2010

Od marca 2010 CTL Logistics realizuje przewozy intermodalne z portów w Hamburgu i Bremerhaven do Polski. Już niebawem liczba przejazdów zwiększy się czterokrotnie. 

Aktualnie CTL Logistics jeździ dwa raz w tygodniu na trasie porty Hamburg i Bremerhaven – Kąty Wrocławskie. Już niebawem zostanie uruchomiony także przewóz do Warszawy oraz Sosnowca, z którego to będzie połączenie ze wszystkimi terminalami w porcie w Hamburgu tj. CTA, CTB, CTT oraz Eurogate.

CTL Logistics jako jedyny operator nie korzysta z przeładunków na pośrednich terminalach lądowych. Dzięki temu przewóz jest bezpieczniejszy, a jego prędkość znacznie większa. Czas dostawy kontenera po odebraniu go z portu do terminala w Kątach to jeden dzień, zaś do terminala w Sosnowcu – trzy dni. Zamontowany w lokomotywach system GPS zapewnia bezpośredni dostęp w czasie rzeczywistym do informacji o aktualnym położeniu pociągu, zarówno w Polsce, jak i w Niemczech.

„Pełna kontrola nad trakcją na całej drodze to niewątpliwie jedna naszych przewag. Najważniejsza jest jednak szybkość przewozu jaką jesteśmy w stanie zagwarantować na tych połączeniach. Zapewniają to przewozy bezpośrednie, a także dobra współpraca z partnerami w portach” – mówi Artur Pielech, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu CTL Logistics. „Zainteresowanie jest tak duże, że większość przewozów jest już zakontraktowana, ale część mocy transportowych rezerwujemy dla klientów zainteresowanych także jednorazową współpracą” – dodaje Artur Pielech.



Powrót do aktualności
  • Polityka prywatności
  • Mapa serwisu
  • Copyright CTL Logistics
  • ArtGroup